خدمات روزانه کرایه ماشین سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شرکت جدید سفرآلامو  را به طور جداگانه به کار خود ادامه خواهد داد، در عین حال به دنبال فرصتی برای آوردن یک نام تجاری در بازارهایی که در حال حاضر تنها توسط دیگران خدمت می شود. در حالیکه دو مارک در حال حاضر با هم در 10 فرودگاه و 11 بازار موجود اجاره ماشین  هستند،

این شرکت 28 بازار را با یک نام تجاری به بازار عرضه کرده است تا برای دومین بار همکاری کند.سفرآلامو اجاره خودرو  در نظر دارد E-Z را به بسیاری از بازارهای مشابه که سفرآلامو در حال حاضر خدمت می کنند، ارائه دهد. سفرآلامو ، مدیر عامل و سفرآلامو شرکت سرمایه گذاری خصوصی مستقر در سفرآلامو که موفق به کسب سود از ورشکستگی شد، گفت که این شرکت این شرکت ها را برای سهولت سهم بازار و فعالیت های پشت سرهم به منظور رشد رشد و سودآوری ترکیب می کند. دسامبر 2013. “با استفاده از مزایای موجود مزیت، ایجاد EZ در همان بازار باید آسان تر باشد.”

رنت ماشین

سفرآلامو رنت ماشین مشتری گران محور تمرکز می کنند و زمانی که شرکت ها ترکیب می شوند، تغییر نمی کند، گفت:  سفرآلامو ، رئیس سفرآلامو هر چند این شرکت می تواند تمایز بین جاده ها را بررسی کند.
سفرآلامو ، بنیانگذاران و صاحبان سفرآلامو با شرکت جدید ادامه خواهند داد و نقش های مدیریت فعال را ادامه خواهند داد. ساراجان گفت: “ما در حال سفر هستیم.” “ما 100٪ متعهد هستیم”.
فرصت های بازارسفرآلامو کرایه ماشین   گفت: “هنگامی که تثبیت صورت می گیرد، ما به دنبال بازارهای جدید برای رشد هر دو مارک ها خواهیم بود.”سفرآلامو مدیر اجرایی سفرآلامو می گوید: “ما می خواهیم در مسیر اسکی و خورشید قرار بگیریم و برای مسافران بین المللی در بازارهای بزرگ درخواست تجدید نظر کنیم.” اشاره به مکان های سفرآلامو که از فرودگاه های سفرآلامو و سفرآلامو در نیویورک استفاده می کنند. ، این شرکت بر روی “مسافران کوچک و متوسط ​​کسب و کار که به دنبال یک جایگزین ارزش هستند” تمرکز خواهد کرد.سفرآلامو گفت که استراتژی رشد سفرآلامو همیشه هدف قرار دادن در انتهای ترمینال یا در یک مرکز اجاره ای متمرکز (کنسر) بوده است، در مقایسه با یک مکان نزدیک به فرودگاه

کرایه ماشین

. سفرآلامو گفت: “ما قصد داریم این استراتژی را با مدل دوبعدی ادامه دهیم.” “ما قصد داریم از هر فرصت استفاده کنیم تا با شرکت های اجاره ای بزرگ در سطح پایینی قرار بگیریم.”سفرآلامو گفت که در حال رشد به فرودگاه های کوچکتر بازار، از این پرسش نمی رود، اگر آنها موقعیت شرکت برند و چگالی جغرافیایی در مناطق خاصی باشند. با توجه به رشد بین المللی، دلفا به مشارکت سفرآلامو با ، پتانسیل ترافیک ورودی بیشتر از آمریکای لاتین و بررسی مشارکت با شرکت های مسافرتی آسیایی سفرآلامو گفت که ارائه خودروهای جدید – متوسط ​​سن یک خودروی ناوگان E-Z کمتر از 9 ماه است – با تخفیف 30 تا 40٪ برای شرکت های بزرگ اجاره ماشین،سفرآلامو رشد خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: